Aktualności

Utworzono: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Już po raz czternasty organizujemy Letnie Praktyki Badawcze dla studentów i doktorantów - interdyscyplinarne wakacyjne warsztaty wykorzystujące badania naukowe i matematyczny sposób myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów biznesowych.

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 180420133635_lpb18_plakat_ek_180416_.pdf758.69 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:29
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Samorząd Studentów Wydziału Inżynierii Produkcji (WIP), Koło Naukowe WIP, Międzywydziałowe Koło Naukowe „Menedżer” oraz Dziekan Wydziału Inżynierii Produkcji kontynuując wieloletnią tradycję, organizują również w bieżącym roku Dzień Wydziału Inżynierii Produkcji (6 czerwca 2018), na który serdecznie zapraszamy przedstawicieli Państwa Wydziału.
W ramach Dnia WIP odbędzie się XXVII Międzynarodowa Konferencja Naukowa Studentów, nt. „Współczesne Aspekty Inżynierii Produkcji”, podczas której studenci będą mieli okazję zaprezentować referaty dotyczące realizowanych prac badawczych.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: piątek, 13. Kwiecień 2018 - 10:09
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Egzaminy z języków obcych

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: piątek, 13. Kwiecień 2018 - 9:44
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Koło Naukowe Doktorantów oraz Wydziałowa Rada Samorządu Doktorantów, działające na Wydziale Odlewnictwa Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, mają zaszczyt zaprosić Państwa na VIII Międzynarodową Konferencję Doktorantów z okazji Dnia Hutnika 2018, która odbędzie się w dniach 7-8 czerwca 2018 roku w Krakowie.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: czwartek, 12. Kwiecień 2018 - 7:58
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 17 czerwca br.

Szczegóły: www.polityka.pl/stypendia

Pliki:
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: środa, 11. Kwiecień 2018 - 14:43
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Dotyczy studentów I roku MiBM WBMiZ

Tuż po studiach czeka na Ciebie oferta pracy w PxCW na stanowiskach inżynieryjnych takich jak: (młodszy) konstruktor, programista-automatyk czy konstruktor-elektryk!

Jeśli...
➡interesuje Cię inżynieria maszyn,
➡roboty i systemy wizyjne to Twoja pasja,
➡ szybkie manipulatory i napędy elektryczne to zagadnienia znane tylko z książek,
➡chcesz brać udział przy tworzeniu innowacyjnych perełek inżynierii
APLIKUJ JUŻ DZIŚ!

Masz pytania?
Skontaktuj się z opiekunem Studentów Dualnych - Aleksandrem Tomkowiakiem
atomkowiak@phoenixcontact.com

#PxCW #studiadualne #rozwinskrzydla

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: środa, 11. Kwiecień 2018 - 14:22
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Zajęcia z Ekonomii (IV semestr) zaplanowane na najbliższy weekend tj.14 i 15 kwietnia zostają odwołane z powodu choroby wykładowcy.

Kolejne zajęcia odbędą się 12 i 13 maja. Na tych zajęciach bezpośrednio z wykładowcą zostanie ustalony dodatkowy termin na odpracowanie odwołanych wykładów.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: wtorek, 10. Kwiecień 2018 - 13:26
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Studenckie Koło Naukowe OKTAN z Politechniki Łódzkiej ma zaszczyt poinformować o uruchomieniu zapisów na I Ogólnopolską Konferencję Naukową: ,,Bezpieczeństwo w Inżynierii Procesowej".

Referaty prezentowane w ramach konferencji obejmują szeroki zakres tematyczny umożliwiający wymianę poglądów i rozwój wiedzy.

•        Inżynieria Chemiczna

•        Inżynieria Procesowa

•        Ochrona Środowiska

•        Bezpieczeństwo w przemyśle

•        Technologia chemiczna

•        Technologia spożywcza

•        Inżynieria biomedyczna

•        Budowa maszyn

•        Inżynieria produkcji

•        Biotechnologia

•        Nanotechnologia

•        Inżynieria materiałowa

•        Techniki cieplne

•        inne dziedziny pokrewne

Wydarzenie odbędzie się  w dniach od 24 do 26 września 2018 roku w Jastrzębiej Górze k. Władysławowa. Koszt uczestnictwa wynosi 120 zł (zapewnione jest zakwaterowanie oraz podstawowe wyżywienie). Zapisy trwają do 30 kwietnia 2018 roku. Liczba miejsc jest ograniczona.

Wszystkie szczegóły na stronie:

http://bwip.wipos.p.lodz.pl/

oraz facebook'owym wydarzeniu:

https://www.facebook.com/events/1569507886472942/

Zapraszamy!

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: wtorek, 10. Kwiecień 2018 - 13:19
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Zapraszamy do wzięcia udziału w naszej VI edycji Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Nauka niejedno ma imię ...", która odbędzie się obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy w dniach 23-24 czerwca 2018r.

Więcej informacji na stronie http://ursd.utp.edu.pl/index.php/konferencja/

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 180410131946_komunikat1.pdf804.06 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: wtorek, 10. Kwiecień 2018 - 13:01
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Konkurs organizowany jest przez Federację Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT Rada w Poznaniu. Jego celem jest podkreślenie znaczenia problemów techniki w społeczeństwie uczącym się, wyróżnienie dyplomantów zajmujących się ww. obszarami, a także dowartościowanie wysiłku opiekunów wyróżnionych prac.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: wtorek, 10. Kwiecień 2018 - 13:14
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Zapraszamy na VII Międzynarodową Konferencję „Nauki społeczne i techniczne – zakres współpracy na rzecz poprawy bezpieczeństwa”, która odbędzie się na Tarasie Widokowym Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowicach Pyrzowicach, 22 czerwca 2018 roku.

W załączeniu formularze zgłoszeniowe. Zgłoszenia i wszelkie zapytania proszę przesyłać na adres: konferencjazppio@us.edu.pl 

Wysokość opłaty konferencyjnej ponoszonej przez uczestników konferencji to: 590 zł. Opłatę należy uiścić do 30.04.2018. Niezmienna pozostała formuła opłaty: za wystąpienie konferencyjne, niezależnie od ilości współautorów oraz bezpłatny udział bierny wszystkich zainteresowanych, niezależnie od statusu.  

Wpłaty prosimy dokonać na konto Politechniki Śląskiej w Gliwicach ul. Akademicka 2A 44-100 Gliwice: 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056

ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ w Gliwicach

Opis wpłaty: „Nauki społeczne i humanistyczne 7”, nazwisko i imię uczestnika

Faktura zostanie wystawiona na podmiot dokonujący przelewu.

Rejestracja:

Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 30 kwietnia 2018 r. poprzez wypełnienie i odesłanie na adres konferencjazppio@us.edu.pl formularza zgłoszeniowego. 

 

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: poniedziałek, 9. Kwiecień 2018 - 13:56
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Akcja ZOSTAŃ DAWCĄ SZPIKU - rejestracja na Politechnice Poznańskiej !!!

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 180409135632_stu_811_plakat_a2.pdf2.17 MB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: wtorek, 3. Kwiecień 2018 - 9:15
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Wyniki konkursu o nagrodę Dziekana Wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania za wyróżniające się prace dyplomowe obronione w 2017 roku.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: czwartek, 5. Kwiecień 2018 - 14:10
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

EDPR University Challenge

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 180405141051_edpr_przedluzenie.pdf637.17 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: czwartek, 29. Marzec 2018 - 10:35
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Proszę zgłaszać się do dziekanatu po odbiór decyzji Wydziałowej Komisji Stypendialnej o przyznaniu bądź nieprzyznaniu pomocy materialnej

mgr inż. Irena Heimrath
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: czwartek, 29. Marzec 2018 - 12:30
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Informujemy, że dzień 2 maja br. jest dniem wolnymod pracy.

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 180329123005_pismo_rektora_do_pracownikow_pp.pdf38.95 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: piątek, 30. Marzec 2018 - 8:28
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

W związku z rozpoczęciem nowej rekrutacji zachęcamy wszystkich doktorantów do skorzystania z oferty praktyk zagranicznych.

Poniżej szczegółowe  informacje odnośnie programu Erasmus+ praktyki.

I. Zasady praktyk w ramach programu Erasmus+

II. Dodatkowe finansowanie dla doktorantów

III. Wskazówki dotyczące Learning Agreement for Traineeship

Ad I. Zasady praktyk w ramach programu Erasmus+

- praktyki erasmusowe mogą być realizowane w przedsiębiorstwie, ale również w uczelni zagranicznej. Instytucję przyjmującą doktorant/przyszły absolwent musi wyszukać sobie sam. Pomocne mogą być oferty znajdujące się na naszej stronie internetowej. Znajduje się tam również lista instytucji w których nasi studenci/doktoranci odbywali praktyki w przeszłości (z podziałem na Wydziały i kraje).

https://www4.put.poznan.pl/pl/praktyki-zagraniczne-w-ramach-programu-erasmus/oferty-praktyk

- na praktyki może wyjechać każdy doktorant, który w semestrze poprzedzającym wyjazd miał średnią nie niższą niż 3,50 (przypadki z niższą średnią są rozpatrywane indywidualnie przez p. Rektora)

- standardowo doktoranci realizują praktyki w trakcie miesięcy wakacyjnych, niemniej jednak Dziekan/Prodziekan Wydziału macierzystego doktoranta może wyrazić zgodę na wyjazd do przedsiębiorstwa w trakcie trwania roku akademickiego. W takim przypadku przed   podpisaniem  umowy będzie konieczne przedłożenie w Dziale Edukacji Ustawicznej i Międzynarodowej pisemnej zgody władz Wydziału.

- na praktyki może wyjechać absolwent, pod warunkiem, że złoży komplet dokumentów maksymalnie dzień przed obroną. Wielu wyjeżdżających zna zasadę realizacji praktyk do 12 miesięcy od momentu ukończenia studiów, ale niektórzy nie zdają sobie sprawy, że zaaplikować muszą jeszcze posiadając status doktoranta.

Szczegółowe zasady i lista wymaganych dokumentów znajdują się na naszej stronie internetowej:

https://www4.put.poznan.pl/pl/praktyki-zagraniczne-w-ramach-programu-erasmus/praktyki-w-ramach-programu-erasmus

 

Ad. II. Dodatkowe finansowanie dla doktorantów w projekcie 2017/2018

Rekrutacja na praktyki od dwóch lat realizowana jest w trybie ciągłym.

Obecnie, zarządzeniem p. Rektora, okres gwarantowanego finansowania dla doktorantów został zwiększony i zapewniane są 3 miesiące (90 dni), przy czym wciąż można realizować praktyki krótsze, min. 60 dni.

Można aplikować na dłuższy wyjazd, jednak okres ponad 3 miesiące będzie wliczony w mobilność jako czas bez finansowania.

 

Ad. III. Wskazówki dotyczące Learning Agreement for Traineeship

Uprzejmie prosimy o zwracanie uwagi na treść dokumentów Learning Angreement for Traineeship.

Wskazówki Komisji Europejskiej, oraz nasze własne znajdują się na stronie internetowej:

https://www4.put.poznan.pl/sites/default/files/attachments/learning-traineeships-guidelines_en.pdf

https://www4.put.poznan.pl/sites/default/files/attachments/instrukcja_wypelniania_dokumentu.pdf

W razie pytań, chętnie udzielimy Państwu wszelkich informacji pod adresem erasmus@put.poznan.pl"

 

 

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: środa, 28. Marzec 2018 - 10:04
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Lista rankingowa wniosków po odwołaniach

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: poniedziałek, 26. Marzec 2018 - 7:38
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Prosimy o odbiór, w godzinach urzędowania dziekanatu, decyzji Odwoławczej Komisji Stypendialnej o przyznaniu bądź nieprzyznaniu stypendium Rektora dla najlepszych studentów.

mgr inż. Irena Heimrath
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: poniedziałek, 26. Marzec 2018 - 13:26
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Informacja o terminach / grupach ćwieczeń z przedmiotu Umiejętoności informacjne na planie.

Dodatkowo zbiorcze zestawienie z załączniku

mgr inż. Krzysztof Dyrka
specjalista ds. organizacji procesu dydaktycznego
Utworzono: środa, 28. Marzec 2018 - 9:01
Ostatnia modyfikacja: piątek, 20. Kwiecień 2018 - 13:36

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w Dniu Informacyjnym LIFE 2018, organizowanym po raz jedenasty przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Konferencja odbędzie się 25 kwietnia 2018 roku w Warszawie.

Program LIFE jest jedynym programem unijnym, który w całości poświęcony jest finansowaniu projektów dotyczących ochrony środowiska i przyrody. Program LIFE zarządzany jest przez Komisję Europejską oraz Europejską Agencję dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME). NFOŚiGW pełni rolę Krajowego Punktu Kontaktowego oraz prowadzi program współfinansowania Programu LIFE. W ramach tego programu można otrzymać środki finansowe z KE na około 100 tematów projektów. Beneficjentem Programu LIFE może być każdy podmiot zarejestrowany na obszarze Unii Europejskiej.

Celem Dnia Informacyjnego LIFE 2018 jest przekazanie na poziomie krajowym obowiązujących informacji z Komisji Europejskiej na temat naboru projektów w roku 2018. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele Komisji Europejskiej oraz EASME, Ministerstwa Środowiska i Zarządu NFOŚiGW.

Udział w wydarzeniu to niepowtarzalna okazja zdobycia wiedzy na temat Programu LIFE, możliwość wymiany doświadczeń z Beneficjentami LIFE, a także szansa poznania działań realizowanych w ramach projektów.

Dzień Informacyjny LIFE 2018 składać się będzie z sesji ogólnej i trzech sesji tematycznych. Sesja ogólna skierowana jest do osób, które przygotowują się do złożenia wniosku w naborze LIFE i szukają podstawowej wiedzy o Programie i jego zasadach. Odpowie na kluczowe pytanie, jakie i w jaki sposób przedsięwzięcia mogą być finansowane.

Sesje tematyczne będą szansą szczegółowego zapoznania się z konkretnymi zagadnieniami:

I.             Gospodarka o obiegu zamkniętym w projektach LIFE

II.            LIFE dla Informacji i Zarządzania

III.          Ochrona Przyrody na rzecz klimatu w projektach LIFE.

Uczestnicy zapoznają się z doświadczeniami beneficjentów Programu, którzy zaprezentują wdrażanie swoich projektów LIFE.

Dodatkowym działaniem w Dniu Informacyjnym 2018 będzie wystawienie ponad 20 stoisk: prezentujących obecnie realizowane w Polsce projekty LIFE oraz stoisk informacyjnych reprezentujących inne instrumenty finansowe w Polsce.

Sesja ogólna będzie transmitowana on-line, co umożliwi śledzenie jej przez Internet.

Zapisy na Dzień Informacyjny LIFE 2018 trwają do 18 kwietnia poprzez http://nfosigw.gov.pl/formularze/dzien-informacyjny-life-2018-/

Sfinansowano ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu Budowy Potencjału LIFE LIFE14 CAP/PL/000011.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych