Aktualności

Utworzono: poniedziałek, 20. Listopad 2017 - 9:31
Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 20. Listopad 2017 - 9:31

Egzaminy z języków obcych

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: poniedziałek, 20. Listopad 2017 - 10:45
Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 20. Listopad 2017 - 10:45

Wykładowcy, studenci!

Terminy egzaminów w sesji zimowej roku akademickiego 2017/18, trwającej od 29 stycznia do 23 lutego 2018 r. ustala egzaminator w porozumieniu z przedstawicielami studentów.
Terminy i sale należy ustalić najpóźniej do 15 grudnia 2017 r.

mgr inż. Krzysztofa Dyrka
Specjalista ds. organizacji procesu dydaktycznego
tel. +48 61 665 2038
pokój BM301

 

mgr inż. Krzysztof Dyrka
specjalista ds. organizacji procesu dydaktycznego
Utworzono: poniedziałek, 20. Listopad 2017 - 11:32
Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 20. Listopad 2017 - 11:33

Konkurs - "Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy na pracę inżynierską, licencjacką, magisterską lub doktorską związaną z Bydgoszczą".

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 171120113236_prace_naukowe_2017_ogloszenie.pdf368.91 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: poniedziałek, 20. Listopad 2017 - 13:40
Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 20. Listopad 2017 - 13:40

V edycja konkursu „Eureka! DGP – Odkrywamy polskie wynalazki”

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:09
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:11

Zapraszamy do oglądania na żywo - Seminarium Inżynierii Biomedycznej - 17 listopada od godziny 9:00.

http://platontv.pl/?evnt=336-62

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: środa, 15. Listopad 2017 - 8:08
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Ogólnopolski Konkursu Student-Wynalazca

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 171115080818_20171114082026085.pdf716.02 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: piątek, 10. Listopad 2017 - 6:56
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Dyżury Odwoławczej Komisji Stypendialnej dla Doktorantów zostały przeniesione do pokoju 017 w części B w tym samym budynku. 

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: środa, 8. Listopad 2017 - 11:24
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Odwoławcza Komisja Stypendialna dla Doktorantów zorganizowała dyżury we wtorki w godzinach 9:00-11:00 w świetlicy na drugim piętrze budynku Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej. 

Osoby które odebrały już decyzję, mogą zapoznać się ze swoim wnioskiem o stypendium oraz z listą rankingową.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: poniedziałek, 6. Listopad 2017 - 7:40
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Prosimy zgłaszać się do dziekanatu po odbiór Decyzji o przyznaniu lub nieprzyznaniu pomocy materialnej.

mgr inż. Irena Heimrath
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: czwartek, 9. Listopad 2017 - 10:47
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Wykłady dra Kostiantyna Nosova - zaproszenie.

Dr Nosov z Charkowskiego Uniwersytetu Narodowego im. Wasyla Karazina gości w Instytut Matematyki PP na stażu w ramach nagrody im. Iwana Wyhowskiego.

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 171109104729_zaproszenie_na_wyklady_abstrakty.pdf308.85 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: wtorek, 7. Listopad 2017 - 6:59
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Komunikat Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 171107065908_ppis.pdf636.71 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: środa, 8. Listopad 2017 - 7:44
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Studenci 1 semestru studiów stacjonarnych!

Uprzejmie informujemy, że kurs e-learningowy Usługi biblioteczne i informacyjne jest dostępny na stronie https://moodle.put.poznan.pl/ lub ze strony Biblioteki PP, w zakładce elearning.
Należy::

  1. Zapoznać się z kursem: poczytać, pooglądać filmiki, sprawdzić linki.
  2. W terminie od 15.01.2018 do 11.02.2018 podejść do rozwiązania testu zaliczeniowego, który składa się z pięciu pytań.
  3. Aby zaliczyć należy mieć co najmniej 3 poprawne odpowiedzi.Na rozwiązanie są 4 minuty.
  4. Jeśli za pierwszym razem nie uda  się osiągnąć wymaganej liczby punktów można podejść drugi raz po pół godzinie. Liczy się najwyższa ocena.
  5. Aby móc otworzyć test zaliczeniowy konieczne jest ukończenie kursu. Oznacza to, że każdy z punktów w kursie musi być przeczytany.
  6. Po rozwiązaniu testu wynik zostanie wysłany automatycznie.
  7. Studenci z indeksami elektronicznymi zostaną powiadomieni o wpisie poprzez system e-proto.

mgr Karolina Popławska
Kustosz dyplomowany
Kierownik Oddziału Informacji Naukowej
Biblioteka Politechniki Poznańskiej

mgr inż. Krzysztof Dyrka
specjalista ds. organizacji procesu dydaktycznego
Utworzono: środa, 25. Październik 2017 - 11:23
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Uwaga Doktoranci!

w załączeniu uaktualnione plany po zmainie sal.

 

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 171025112348_i_rok_i_sem.pdf491.84 KB
PDF icon 171025112348_ii_rok_iii_sem.pdf511.84 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: środa, 4. Styczeń 2017 - 11:02
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 16. Listopad 2017 - 9:10

Uprzejmie informujemy, że od dnia 2 stycznia 2017 r. wszystkie sprawy związane z kształceniem i stypendiami dla studentów studiów stacjonarnych kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji (sem. 6 i 7 I stopnia oraz sem. 1-3 II stopnia) zostały przeniesione do Dziekanatu Studiów Niestacjonarnych pok. 213.

INFORMACJA NIE DOTYCZY STUDENTÓW Z PROGRAMU ERASMUS+ (obcokrajowców)

inż. Aneta Kawa
specjalista ds. administracyjnych